reklama

...a tak som sa pridal aj ja

Prečítal som si na blogu pár článkov a rozhodol som sa skúsiť to, podeliť sa so svojimi skúsenosťami, pridať nejaké postrehy, získať nové skúsenosti a prijať od vás vaše postrehy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Školy mám už pomerne dávno zasebou a dôchodok je v nedohľadne (možno ešte ďalej ako si myslím). Takže môj život je z časového hľadiska niekde v strede. Ale to je iba teória. Veľa cestujem a tak mám možnosť častokrát vidieť ľudí ktorí sa veľmi ponáhľajú a ja mám obavu že sa nedostanú do cieľa, takže nechajme dôchodok tak a poďme žiť život tak ako prichádza... Treba myslieť pozitívne a ja sa radím mezi ľudí ktorí v každej situácii vidia svetlo na konci tunela. Aj v Chorvátsku, na ostrove Hvar som ho videl a bol som pri prvom prejazde tunelom mierne v šoku. Ten tunel je totiž vysekaný v skale, bez osvetlenia a keď do neho vletíte z ostrého slnka a nemáte predtým chránené oči slnečnými okuliarmi, máte pocit že ste v čiernej diere. Samozrejme sa mi to presne tak stalo...to len tak na okraj. Asi nebude divné (pri pohľade na fotografiu vpravo) že sa v mojich príspevkoch objaví niečo o motoristickom športe a o športe vôbec. Hlavne formula 1 a futbal je to čo napĺňa moje voľné chvíle. Samozrejme, ak mi to rodina dovolí. A ona mi to dovoľuje a ja som im za to vďačný. Keďže veľa cestujem tak sa môže objaviť aj nejaká spoločenská téma. Okrem toho mám rád aj niektoré výdobytky techniky, na jednom z nich (notebook) práve píšem, ktoré mám pocit že ma predbiehajú a nestíham to všetko okolo seba sledovať. Takže sa sem možno dostanú aj niektoré skúsenosti s nimi. Beriem si teda pero a papier, vlastne klávesnicu a pridávam sa aj ja.

Roman Hudec

Roman Hudec

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...stále pohybujúci sa tvor... Zoznam autorových rubrík:  Cesta - necestaFormula 1FutbalŠkolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu