reklama

Mám naozaj uhradiť 0,00 Sk?

V dnešnej dobe asi už nieje zvláštnosťou sťahovanie z miesta na miesto. Neobišlo to ani našu rodinu a moje pracovné povinnosti nás presunuli asi o 150km na východ. Vybavili sme potrebné formality na predchádzajúcom bydlisku a presťahovali sa. Asi po troch mesiacoch mi prišlo zaujímavé vyúčtovanie odberu plynu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Napíšem sem celý text z vyúčtovania:==Vážený zákazník,ďakujeme Vám za dôveru, ktorú ste nám preukazovali v uplynulom období. Vystavili sme faktúru za odobraný zemný plyn a výsledkom je zostávajúca čiastka 0,00 Sk, ktorú ešte treba uhradiť. Detaily k faktúre nájdete na druhej strane. Žiadame Vás, aby ste uhradili čiastku priloženou poštovou poukážkou. Na základe Vašej spotreby v predchádzajúcom období boli stanovené Vaše budúce platby za opakované dodávky v celkovej čiastke 0,00 Sk za rok. Prípadné otázky radi zodpovieme telefonicky na hore uvedených telefónnych číslach alebo e-mailomS priateľským pozdravom Váš tím obsluhy zákazníkov SPP a.s.==Toľko citát. V spodnej časti vyúčtovania je priložená poštová poukážka so všetkými potrebnými dátami na sumu 0,00 Sk.Lenže ja som tú čiastku zatiaľ neuhradil. Čakám kedy ma budú penalizovať, lebo nenapísali že nemusím nič uhradiť. Napísali že treba uhradiť tých už niekoľko krát zmienených 0,00 Sk.Celkom zaujímavé je že mi to vyúčtovanie prišlo dvoma obálkami a tak na mne asi prerobili na poštovnom /...úverovanom.../.Ak ma nepresvedčíte inak tak uvedenú čiastku ani neuhradím. Len mi neraďte aby som im zavolal, nebodaj poslal e-mail :-)

Roman Hudec

Roman Hudec

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...stále pohybujúci sa tvor... Zoznam autorových rubrík:  Cesta - necestaFormula 1FutbalŠkolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu