reklama

Prečo sa mám tváriť že som stará, ja sa chcem ešte niečo dozvedieť

Moja mama je správnym príkladom ľudí ktorí nechcú hovoriť o svojom veku a držia sa teórie že každý je tak starý ako sa sám cíti. Možno keby som napísal tento článok bez toho že by som uviedol že tento rok bude mať 60 rokov, tak by ste to neuhádli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Keďže bývame od seba asi 200km tak sa nestretneme veľmi často. Ale keď sa stretneme tak chce moja mama vedieť všeličo čo je vo svete nové. Nie môj názor na politiku a všetky ostatné tragédie ktoré dávajú v TV ale to čo tam nedávajú.Vie že som fanúšikom športu, hlavne futbalu a F1 a tak chce vedieť niečo zo zákulisia týchto športov. Nepotrebuje žiadny špeciálny návod na orientáciu v týchto športoch lebo ich so mnou odmalička prežívala. Niežeby sledovala každý futbalový zápas ale ak sa napríklad kopal pokutový kop a my sme ju s otcom nezavolali sledovať, tak sa na nás hnevala.Aby to nebolo len o športe, tak sa zaujíma aj o nové technológie. Automobily a elektronika, to sú disciplíny v ktorých nechce zaostávať.To že v pohode obsluhuje mobilný telefón, digitálny fotoaparát a podobné elektronické hračky je už pre nás normálne.Ale na Vianoce nás prekvapila s niečím iným.Čo by ste si mysleli že si žena v jej veku kúpi pod stromček? Nejaké oblečenie, či drogériu? Omyl. DVD rekordér... Áno, čítate správne. Samozrejme, stále niekam chodí a chce si nahrať TV vysielanie ktoré nestihne. A keďže VHS je už nemoderné tak prešla na DVD. To že sa pomerne rýchlo naučila s tým prístrojom narábať ma už neprekvapuje.Len si nemyslite že je všetkému koniec. Keďže ma videla získavať zaujímavé informácie zo siete sietí, tak jej teraz vŕta v hlave internet a notebook.Ako ju poznám tak od realizácie jej poslednej myšlienky nieje ďaleko. Už sa len obávam čo príde ďaľšie...Nakoniec ale musím priznať že som rád že nemyslí na starobu a vyslovuje vetu ktorá je v titulku.

Roman Hudec

Roman Hudec

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...stále pohybujúci sa tvor... Zoznam autorových rubrík:  Cesta - necestaFormula 1FutbalŠkolstvoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu